reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

reklama

Camino de Santiago

Toto nie je skutočný svet, toto je Camino

Petra Adame

Toto nie je skutočný svet, toto je Camino

Keď som nedávno čítala knihu od Michio Kaku Paralelní světy, mala som problém predstaviť si, ako taký paralelný svet vlastne vyzerá. Po mojom putovaní Španielskom to už viem. Prinášam vám odtiaľ aj zopár fotiek... Enjoy! Camino de Santiago

  • 13. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Camino de Santiago - z putnickeho dennika (necenzurovane)

Petra Adame

Camino de Santiago - z putnickeho dennika (necenzurovane)

mam za sebou tri dni, styri etapy a sto kilometrov v nohach

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Camino de Santiago - som znicena

Petra Adame

Camino de Santiago - som znicena

Pre mojich vernych-prva prilezitost a som na nete v Roncesvalles

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Opäť som na ceste

Petra Adame

Opäť som na ceste

Veci už mám dávno zbalené, letí mi to o pár hodín a vďaka cestovateľskej horúčke nemôžem zaspať. Cieľ cesty: Santiago de Compostela

  • 12. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu