reklama

Go Modelling 2008

Tak a prvú tohtoročnú modelársku výstavu máme za sebou. 16.-17.02. Heeresgeschichtliche Museum, Viedeň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Modelárske výstavy, tak to je v našej rodine každoročná klasika. Termíny sú známe rok dopredu a všetko ostatné dianie sa im prispôsobuje. No čo už, taký je život s modelárom :)

 Tohtoročnú sezónu odštartovala Go Modelling 2008 vo Viedni. Pôvodne som na ňu neplánovala ísť, no keď som si v sobotu večer pozrela fotky a vypočula zážitky, tak som si povedala, že za takú kratšiu návštevu stojí.

Výstava sa uskutočnila priamo v priestoroch Heeresgeschichtliche Museum. Nádherné priestory, modely a predajcovia roztrúsení medzi exponátmi na dvoch poschodiach. Malo to svoje čaro, aj keď človek sa dosť nachodil. Množstvo modelov sa mi napriek tomu zdalo dosť malé v porovnaní s inými výstavami-keby som nestrávila viac než tri hodiny prezeraním si muzejných exponátov, tak by som ju ohodnotila prívlastkom slabá. No celkový dojem bol viac než pozitívny. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navyše Slováci a Češi zvíťazili na plnej čiare-patrí im 8 z 11 prvých cien (a to som nerátala druhé a tretie, skoro sme sa potom nezmestili do auta :)))

Keďže fotky modelov nafotili chalani už v sobotu, tak som ich nefotila, no môžete si ich pozrieť tu. Prinášam vám však zopár záberov z priestorov múzea.

Auto, v ktorom sa nachádzal František Ferdinand d´Este, keď naňho spáchali atentát.

Obrázok blogu

Pancierový kryt s preliačeninou a trhlinou po útoku.  

Obrázok blogu

Detail krytu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 VW Kuebelwagen Typ 82

Obrázok blogu

a na záver dvaja štýloví chlapíci :)  

Obrázok blogu

PS: Vidíme sa 23.02.2008 v Malackách :)

Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu