reklama

Je t´aime Paris (2.časť)

Paríž trochu iným pohľadom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Pred niekoľkými mesiacmi som písala o mojej láske - Paríži a v diskusii som sľúbila fotopokračovanie, na ktoré som si nevedela nájsť čas. Dnes vám ho v duchu hesla "one hundred ways how to avoid learning" konečne prinášam.

odraz štvrte La Défense na oknách oproti stojacej budovy

Obrázok blogu

vrabce na Les Halles

Obrázok blogu

hladní vrabci na Montmartri

Obrázok blogu

dievčatko pred Notre-Dame

Obrázok blogu

Obrázok blogu

priečelie Notre-Dame

Obrázok blogu

Louvre

Obrázok blogu

Obrázok blogu

skupinový autoportét pred Louvre-om

Obrázok blogu

v záhradách vo Versailles

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

takto to vyzeralo po koncerte na pomoc hladujúcim v Afrike... no comment

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

výhľad z Arc de Triomphe, v pozadí vidieť štvrť La Défense

Obrázok blogu

Obrázok blogu

a na záver môj bráško (vtedy ešte s krátkymi vlasmi) v Museé de l´Air et de l´Espace v Le Bourget (toto múzeum rozhodne odporúčam - okrem iného sú tu sprístupnené dva Concordy, jeden Boeing 747 a vystavené trosky Exupéryho lietadla)

Obrázok blogu

Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu