reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Highlight dnešného dňa

Petra Adame

Highlight dnešného dňa

Teta z okna kričí na tetu pod oknom: -Poď hore! -Nemôžem, smrdia mi nohy!

  • 7. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 789x
  • 2
Pozvánka na Plastikovú zimu 08

Petra Adame

Pozvánka na Plastikovú zimu 08

najlepšia modelárska výstava na Slovensku :)  v sobotu 22.11. od 8:30 v DK Ružinov, voľný vstup

  • 21. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 9
Už žiadny futbal, prosím

Petra Adame

Už žiadny futbal, prosím

Nič proti futbalu, ale práve som ho nadobro prestala mať rada.

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 442x
  • 34
Zlatá pani

Petra Adame

Zlatá pani

Včera cestou zo školy po celom dni bez poriadnej stravy mi už v žalúdku vyhrávali muzikanti, a keďže predstava prázdnej chladničky doma mi na nálade nepridala, ostávala jediná možnosť - konečne ísť nakúpiť. V peňaženke dvacka a nejaké drobné, na účte nula nula nič.

  • 29. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 333x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu