reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Chcem byť dokonalá!

Petra Adame

Chcem byť dokonalá!

Päť rôznych príbehov, jedno spoločné.

  • 3. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Valentín

Petra Adame

Valentín

Takto som si tohtoročného valentína nepredstavovala ani v najhoršom sne.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
PS: Darujem spomienky v oranžovej krabici

Petra Adame

PS: Darujem spomienky v oranžovej krabici

-Zapneš mi počítač? -Teraz? Veď si ideme pozrieť ten film. Zase budeš na nete hodinu. -Len 15 minút. Fakt. -Ok, nechaj ho potom zapnutý, aj ja musím ešte ísť, na speede mám veľkú podporu a musím zohnať nejaké obilie, nech do rána nepokapú.

  • 29. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 116x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu