reklama

Camino de Santiago - som znicena

Pre mojich vernych-prva prilezitost a som na nete v Roncesvalles

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

moja doterajsia cesta:

12.7.08 ba-vieden-pariz-bayonne-st.jean pied de port

13.7.08 st jean pied de port-roncesvalles (ci tak nejako sa to pise)

Neviem odkial zacat. V noch mam prvych 27km a prevysenie 1300m, co bol teda pre mna bez nejakej extra kondicky dost zabijak, ale zvladla som to :) momentalne som v albergue, ktora vyzera ako prerobeny kostol s cca 60timi poschodovymi postelami v jednej miestnosti. cim som dost milo prekvapena, to su socialne zariadenia-ciste a vybavene ako v hoteli.

cely den prsalo, takze aj posledne 3km, ktore isli z kopca boli dost neprijemne, na skalach sa smykalo a potom nizsie bolo 10-centimetrove blato a listie, skoncila som zablatena az po kolena. v suvislosti s dazdom sa vynorilo aj neskutocne mnozstvo prerastenych dazdoviek, slimakov bez ulity (taki cierni-opaleni a aj kriklavo-oranzovi). stal sa zo mna expert vnutornej stavby tychto slizkych tvorov, kedze cca kazdych 10 metrov bol nejaky rozflaknuty. a tolko ovcich bobkov ako dnes, to som teda este nevidela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dnesne dva najsilnejsie zazitky:

1. cely cas som chodila v oblakoch, resp. nad oblakmi

2. vsade sa pasu ovce, ked tu zrazu predo mnou prebehne stado koni so zriebatkom, len tak, volne si zijuce, niekomu urcite patriace

musim koncit, uz mam len 2minuty netu, ozvem sa

Petra Adame

Petra Adame

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada červenú farbu a na raňajky zmrzlinu. Momentálne na trase Praha-Bratislava.PS: Je mi tu zima. Zoznam autorových rubrík:  I believe I can flyČo fotka, to príbehCamino de SantiagoPríbeh jednej láskySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu